ရန်ကုန်ဆိပ်ကမ်းသို့ ဝင်/ထွက် သွားလာလျှက်ရှိသော ရေယာဉ်များ ဘေးအန္တရာယ်ကင်း ရှင်းစွာ သွားလာနိုင်ရေးအတွက် Monkey Point Channel and Dunneedaw Reach နှင့် Monkey Point to Liffey Sand(သံလျင်ရေနံချက်စက်ရုံရှေ့ရေဒေသ)တို့၏ ရေပုံများဖြစ်ပါသည်။








Covid-19 ကာလအတွင်း မြန်မာ့ဆိပ်ကမ်းအာဏာပိုင်မှ ဝန်ထမ်းများ ဘေးအန္တရာယ် ကင်းရှင်းစေရန်အတွက် ကျန်းမာရေးနှင့် အားကစားဝန်ကြီးဌာန၏ညွှန်ကြားချက်များနှင့်အညီ ရုံးအဆောက် အဦများအား တစ်ပတ်လျှင် သုံးရက်ဆေးဖြန်းခြင်း၊ ဝန်ထမ်း တစ်ဦး နှင့် တစ်ဦး (၆)ပေခွဲခြား၍ လုပ်ငန်းတာဝန်များအား ဆောင်ရွက်စေခြင်း၊ ရုံးတွင်းသို့ ပြင်ပမှ ဝင်ရောက်လာပါက လက်ဆေးခြင်း၊ အပူချိန်တိုင်းခြင်း၊ Mask တပ်ပြီးမှသာ ရုံးတွင်းသို့ ဝင်ရောက်ခြင်း၊ နှာခေါင်းစည်း Mask များ၊ လက်သန့်ဆေးရည်များကိုလည်း ဖြန့်ဝေပေးခြင်း၊ ကျန်းမာရေးနှင့် အားကစား ဝန်ကြ












ပို့ဆောင်ရေးနှင့်ဆက်သွယ်ရေးဝန်ကြီးဌာန၊ မြန်မာ့မီးရထားမှ ဂျပန်နိုင်ငံ၏ တရားဝင်ဖွံ့ဖြိုးမှု အကူအညီ(ODA)ချေးငွေဖြင့် ရန်ကုန်-မန္တလေးရထားလမ်း အဆင့်မြှင့်တင်ရေးစီမံကိန်းအတွက် ဂျပန် နိုင်ငံမှ ဝယ်ယူခဲ့သော Steel Rail (၈၂’)အရှည် မီးရထားသံလမ်းများတင်ဆောင်လာသော သင်္ဘော များအား ဆူးလေအမှတ်(၅)တံတားတွင် ဆိုက်ကပ်ပြီး သင်္ဘောပေါ်မှ ရထားတွဲများပေါ်သို့ ချယူရာ တွင် မြန်မာ့ဆိပ်ကမ်းအာဏာပိုင်၊ ကုန်လုပ်ငန်းဌာနမှ ကာယ၊ ဉာဏဆိပ်ကမ်း လုပ်သားကြီးများမှ အများပြည်သူအကျိုးအတွက် ဆောင်ရွက်ပေးရမည့် စီမံကိန်းလုပ်ငန်းအဖြစ်ခံယူ၍






At October 18, 3:00 pm, the MV.CHARITES vessel departed the second trip of Yangon–Cocokyun from Sule No. 3 Terminal. Officials from Myanma Port Authority took responsibility.
Photos from Transcom News Journal






အောက်တိုဘာလ ၁၈ ရက်၊ မွန်းလွဲ (၃း၀၀) နာရီတွင် ဆူးလေအမှတ် (၃) တံတားမှ MV.CHARITES ရေယာဉ်ဖြင့် ရန်ကုန်-ကိုကိုးကျွန်းခရီးစဉ် (ဒုတိယခေါက်) ထွက်ခွာခြင်းအား မြန်မာ့ဆိပ်ကမ်းအာဏာပိုင်၊ တာဝန်ရှိသူများမှ တာဝန်ယူ ဆောင်ရွက်ပေးခဲ့ပါသည်။
Photos from Transcom News Journal








၂၁-၁-၂၀၁၉ ရက္ေန႕တြင္ ဆူးေလအမွတ္(၇) တံတားတြင္ ဆုိက္ကပ္ခဲ့ေသာ MV.HAI DUOWG-36 သေဘၤာေပၚမွ ၀မ္းပုံတင္ေဆာင္လာေသာ ယူရီးယား ဓါတ္ေျမၾသဇာ (Ureas Inbulk ) မ်ားကုိ Greap ျဖင့္ သယ္ယူ၍ Hopper ထဲသုိ႕ခ်ေပးျပီး အလိုေလ်ာက္ အိတ္သြတ္စက္ျဖင့္ အိတ္သြတ္ခ်ဳပ္ျပီးေနာက္ ကုန္ထုတ္လုပ္ငန္းမ်ား ေဆာင္ရြက္ေနပုံကို ေတြ႕ျမင္ရစဥ္